Lite "nytt"

Igår var jag hemma hos mina föräldrar och rensade ut i en av våra stora "garderober". Såna som finns i gamla hus ni vet? Med en liten dörr som man måste krypa in genom och sen ligger allt inslängt där som man inte använder :P Hursomhelst, detta ledde till att jag fick med mig både det ena och det andra hem. Bland annat dessa sakerna:


Min "Ludde" :) Ett fårskinn köpt på IKEA för många år sedan (det heter alltså Ludde) som jag brukade ha på en rottingfåtölj i mitt rum. Nu får den pryda divanen här hemma :) Sååå mysig!


Fyndade två cerise/lila värmeljushållare på Maxi, 10kr/st :)



En ny matta till hallen som låg ouppackad i garderoben, aldrig använd för mamma hade råkat köpa fel storlek :P Den fick jag och den passade ju fint i hallen tills vidare. Tror jag vill ha en liten rya där sen, men tills vidare så duger ju denna fint :) Också sittpuffen fick jag med mig. Den har förvaring inuti också så där ligger mina mössor och vantar nu :)
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0