En snabb liten beställning

Igår kväll när vi bara var inom lägenheten innan vi skulle sticka hem till Emma & Robin för att kolla på film, så passade jag på att lägga en liten beställning på H&M. De hade ju 25% rabatt på en valfri vara, vilket jag nästan hade glömt bort. Och så hade jag spanat in lite kuddfodral där, så de klickades hem. Två stycken blåa i satin och ett med en söt vovvsing. Kan man inte ha en riktig vovve får man ha en på kudden :) Ska försöka ta tag i min vardagsrumsmakeover snart, men det är så mycket med examensarbetet just nu att jag inte hinner med. Måste åka till Ikea och köpa lite stuff med, men nu har jag iaf snart 3 nya kuddar till soffan, alltid nåt :)

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0