Uppdatering!

Tjollahopp mina vänner! Jag är väldigt dålig på att skriva här nuförtiden, men det händer ju så mycket annat så jag hinner inte med bara :P Vi har börjat komma i ordning i nya lägenheten och det känns kanonbra! Kommer upp bilder så småningom, men för tillfället är det Styleroom ni får bersöka om ni vill se bilder :P

Hursomhelst tänkte jag bara uppdatera lite om hur det går med planerna och så. Vi var på IKEA igår (igen!) och köpte ett matbord (vi har ju varit utan matbord hittills och har fått sitta vid soffan och ätit alla måltider vilket inte är det bästa för ryggen om man ska låta gammal) men vi hittade inga stolar som vi båda gillade så det fick vi inte med oss några.

Men så gick jag in på Jysk när vi kommit hem och såg att de hade en stol för bara 175kr, och precis en sån modell jag hade tänkt mig! Så idag åkte vi till Jysk (tack gode gud att det ligger nära iaf :P) och stolen visade sig vara riktigt skön också så vi slog till på det :) Doch hade de inte den stolen inne så vi får vänta till på torsdag innan vi kan inviga vårt nya fina matbord, men vi har redan monterat ihop det, och så har jag satt en vas med lila tulpaner på det för att få lite känsla hur det kommer bli :) BIld kommer när det är helt klart!

Försök tänka er det här tillsammans. Tror och hoppas på att det kommer bli kanon! :)
Kommentarer
Skrivet av: ida

det är jag som är här o snokar, typ alltid för att se vad som försigår.. :D det ser fint ut med bordet ocb stolarna, tror det blir jättebra! :) vill ni ha hjälp med någonting så hör bara av er :)

Kram

Datum: 2012-02-06 | Tid: 10:39:57

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0