Det börjar ta form...

Hej vänner! Nu händer det grejer i lägenheten ska ni veta! Ja, iallafall i vardagsrummet. Det är nääästan färdigt nu, saknas bara en tavla (har tänkt mig att jag ska köpa ett snyggt tyg o spänna upp på en ram) och ett vitrinskåp. Sen är det nog klart :) Idag har vi satt upp mina gamla lack-hyllor över tv:n. Inte det mest optimala kanske, jag hade ju gärna velat ha Bestå burs dvd-hylla över tv:n egentligen, hade blivit en bättre helhet tror jag. Men just nu tillåter inte plånboken några såna utgifter så man tager vad man haver :P

Det här vitrinskåpet har vi (läs jag :P) tänkt oss ska stå mellan datorbordet och matbordet, IKEA here we come again ;)
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0