Wishlist <3



Jag skulle verkligen vilja ha ett nytt objektiv tills vi ska iväg och resa, vilket iofs är typ tio månader bort, men jag har ändå spanat runt lite. Grejen är att jag vill  ha ett vidvinkelobjektiv, så man får med mycket i bilden, t.ex. om man ska fota hotellrummet eller på någon restaurang (iochmed att vi kommer vara några stycken där nere så är det ju bra om man kan få med alla på samma bild :P) eller ja, landskap för den delen. 

Den andra grejen är att jag inte har så stor budget, så ett vidvinkelzoom är nog att utesluta, då jag bara hade tänkt mig att lägga max 3000kr, och ett nytt vidvinkelzoom kostar ca. 5000kr. Därför landade jag på objektivet här ovanför. Någon som har erfarenhet av detta objektiv? Bra, dåligt? Finns det något annat alternativ som är bättre? Kom med tips! :)
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0