Bildbomb: Halloween 2011

Så var Halloween över (för de flesta av oss) och vi hade en riktigt trevlig afton i gott sällskap, komplett med utklädnader och allt :) Kvällen spenderades hemma hos Pierre & Mimmi, tillsammans med Emma & Robin samt två galna hundar :)

Vi hade....

En fånge och en präst. Notera de oerhört snygga tatueringarna på fången som moi har ritat ;D haha

En nunna och en svart katt :) Mimmi hade dessutom tillverkat sina öron helt själv! Jätteduktig är hon :)

Och Pierre skulle föreställa en biker, men han såg mest ut som ett miffo ;)

Vi pyntade även lite grann med spindelväv och sånt för att få rätt stämning. Kollar ni väääldigt noga i fönsterreflektionen så kan ni även se min utklädnad lite smått. (jag var polis :))

Inga! :)


Min fånge! ;) Mohaha!

Tack alla inblandade för en riktigt trevlig kväll! Nästa år slår vi på riktigt stort tycker jag :) Det är så kul att klä ut sig :)
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0