Lite ledsen i ögat :(

I somras jobbade jag i en inredningsbutik i Sölvesborg som heter Liv Interiör. Första gången jag jobbade i butik på riktigt, och jag lärde mig så mycket under min tid där. Så visst är det väldigt tråkigt att höra att de nu lägger ner butiken, bara ca. 1½ år efter öppnandet. Jag var inne nu idag tillsammans med mamma, för att handla upp det sista på mitt presentkort som jag fick av dem när jag slutade. Väldigt ledsamt att butiken bara ska försvinna, den är verkligen jättefin, och framförallt har de mycket fina grejer! Med mig hem fick jag en knäckeburk från Cult Design och en stor väggklocka i krom, mamma fick med sig en hel del från Cult Design till förmånliga priser. Så för er andra som bor i närheten, och inte har varit där än, passa på!


En bild från butiken, som jag tog när jag jobbade där.
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0