Pluggdag? Jo tjena!

Ugh! Idag är jag inte på mitt bästa humör, det vill jag lova er! Inte nog med att jag har tenta i butikskommunikation på fredag (fett intressant, men sjuukt mycket att plugga in), och behövde plugga för den idag. Nej då bestämmer sig mina föräldrar för att det är dags att börja renovera här hemma! Och jag som precis har lyckats få upp min hylla på väggen (som ni såg i det här inlägget), blev tvungen att plocka ner den igen, tömma min garderob på ALLA kläder, flytta ner den på mitt rum (som egentligen inte hade plats för den, jag fick ta väck min kära fåtölj för att få plats med den :/) och hänga in ALLA kläder igen!

Dock fick jag ju rensat lite på kuppen, så jag fick en sopsäck med kläder över som ska köras till second hand-affären. MEN, det tog halva dagen och nu har jag tappat suget att plugga :/ SUCK! Och min garderob är fortfarande överfull...jag vill verkligen flytta!
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0