Mitt 2010 i bilder:

Min födelsedag firades i gott sällskap i Svängsta, och med en alldeles egengjord Sims-tårta :)
Modellfotograferingen i Kristianstad var en kul grej :)
Och så fick jag mitt första butiksjobb, på Liv Interiör i Sölvesborg :)
Såg Stone Sour på Sweden Rock :)
Mamma & pappa körde ända till Stockholm för att hämta hem lilla Ronja. Och vilket velande tills vi visste vad hon skulle heta! Först var det Faxy, sen bestämdes det att hon skulle heta Fanny, och vi började kalla henne det, sen ville pappa att hon skulle heta Ronja och vi andra fick ge oss ;P
Jag köpte ny bil :)
Äntligen kom vi iväg på en solsemester på tu man hand, jag och älsklingen :) Cypern var underbart, och vi längtar redan till nästa resa :)
Jag kom in på utbildningen jag så gärna ville komma in på, wiiiee! :)
Vi var och såg Volbeat i Malmö. Såååå sjukt jävla bra! Vill se dom igen, och igen, och igeeen :D
Det var ett axplock av mitt 2010, sammanfattat ett väldigt bra år, som kan beskrivas som mycket jobb, men också många underbara stunder med vänner och såklart med min älskade Johan :)
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0