Margrethe Bowl



Hittade den här skålen bland reagrejerna på Maxi idag. 30% rabatt, jajamen den skulle vi ha :) Har inte ens kollat på såna här skålar innan, så jag har inte en aning vad de brukar kosta, men jag gav iaf strax under hundralappen för denna, som jag tror rymmer 1,5l. Liite billigare måste det ju vara iaf :) Kanske skulle börja samla på dessa skålarna? De är ju ganska snygga, och designade av självaste Sigvard Bernadotte :) Och bra bör de väl vara för de verkar omåttligt populära ^^
Kommentarer
Skrivet av: Maria

Haha! Det var ju bara ett litet mattetest som innehöll 5 frågor, han rättar snabbt och han lägger ut det direkt!

Datum: 2011-01-25 | Tid: 19:18:17
URL:http://mariamagnell.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

Den vi hade sist gjorde vi den 15 december och runt den 27 fick jag reda på reslutatet

Datum: 2011-01-25 | Tid: 20:25:13
URL:http://mariamagnell.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0