Vad gör jag på JC?

I brist på annat intressant att skriva om nuförtiden så tänkte jag visa lite vad jag har för mig på LIA:n. Det blir mycket blandade uppgifter, jag står i kassan, hjälper kunder, viker jeans, klär skyltdockor och flyttar om :) Får själv hitta på vad jag ska göra, och det känns ganska bra, man känner sig som en i gänget, och inte som en praktikant som bara hänger efter ;) Imorrn ska vi förhoppningsvis skylta om i fönsterna, ska bli spännande :)

Här kommer ett par bilder från när jag gjorde om en jeansvägg på tjejavdelningen. Lee, Levis och Acne sorterades efter färg och märke. Först alla Lee, sen Levis och sist de svarta Acne. Tycker själv det ser mycket prydligare ut när de hänger i färgordning :)

Jeansvägg före


Jeansvägg efter
Kommentarer
Skrivet av: Nicole

Bra sida du har! Jag har kollat igenom några av dina andra blogginlägg och jag gillar vad jag ser :).

Datum: 2011-05-07 | Tid: 12:00:58
URL:http://smsalåna.nu

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0