Me wantsie these fotoprylz ;)



1. Lowepro Passport Slinger
En kameraväska som inte ser ut som en kameraväska! Som jag har längtat efter det! Dessutom har den ganska gott om plats för både kameragrejer och vanliga grejer som man vill ha med sig (som t.ex. plånbok, mobil, en bra bok eller vad du nu brukar ha i väskan)

2. Gorillapod SLR Zoom
Har kollat på dessa stativ tidigare, men låtit bli att köpa för jag var osäker om jag verkligen skulle använda det. Men får man drömma så vill jag ha ett sånt iaf :) Ett med kulled med vattenpass, helst :) Bra om man vill ta bilder på sig själv på nån mysig plats kanske? :)

3. Nikon ML-L3 Fjärrutlösare
Också bra om man ska ta självporträtt men även när man ska ta bilder med lång slutartid (tillsammans med stativ då). Me wantsie!
Kommentarer
Skrivet av: malin

Hm.. 7 euro tror jag för ungdom upp till 25 barre ;)

Datum: 2011-02-02 | Tid: 17:19:16
URL:http://mjensen.webblogg.se/
Skrivet av: Ida

Gud va fin bloggen har blivit! det var den innan med, men jag tror nästan den är ÄNNU finare nu :) Kram!

Datum: 2011-02-02 | Tid: 17:47:27

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0