2011.02.02

Jag är väldigt inne i fotograferingens värld just nu. Det kanske ni har märkt på inläggen, som handlar om allt från reflexskärmar till slutartider och fotoprylar :P Har ju alltid (eller alltid ska jag inte säga, det är ju lögn, men väldigt länge iaf, sen jag fick min första kamera) varit intresserad av fotografering. Och man vill ju gärna tro att man har blivit bättre med åren :) Men foto är inte allt som denna bloggen handlar om.

Jag har ju väckt nytt liv i bloggen med en ny design. Det blir ju roligare för mig också att blogga om bloggen är fin ;) Och jag har fått positiv respons på den nya designen so far, så jag får väl säga att jag är nöjd då :) Tänkte försöka fokusera mer på vad som verkligen intresserar mig, och inte skriva så mycket om annat "skräp" :P Så mest kommer det handla om inredning, fotografering och min utbildning och framtida yrke som Visual Merchandiser, och så en del om annat allmänt som mode, spel, film osv., men inte lika mycket som det andra. Hoppas det blir en roligare blogg att läsa och följa :)


Den gamla designen (översta). Visst blev det bättre? :)
Kommentarer
Skrivet av: Erica

Ja, vi fick passa på när jag var ledig några dagar. Det går ju alltid att skippa skolan en vecka eller två eftersom det inte är någon obligatorisk närvaro, bortsett från vissa delmoment förstås. Det drabbar ju bara en själv. Men för min del känns det inte riktigt aktuellt, hehe.



Vad är LIA? Det låter i alla fall som någonting viktigt ;)



Hehe ja. Annars hade det varit kämpigt att jobba så :)

Har du planer på att jobba där i sommar igen?

Datum: 2011-02-02 | Tid: 21:28:04
URL:http://chiwicoz.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0