Skolarbete och vanligt arbete

Hej vänner! Skolan är slut för det här året, och nu väntar hemarbete fram till den 2:e januari. Vi har fått en uppgift i Konceptdesign, där vi ska utforma en kampanj för en bilhandlare. Spännande uppgift! Idag var jag inne i stan och kikade runt bland alla bilhandlare för att samla information och inspiration. Hann knappt mer än komma hem så blev man inringd att komma och jobba på Borett! Första gången jag jobbar där sedan LIA:n, men jag kom ganska snabbt in i det igen :)

Så nu ska jag jobba även imorrn och sen måndag och tisdag också :) Kul, men det blir ju lite svårare att göra sin uppgift. Jag hade egentligen tänkt att jobba undan snabbt och få det klart innan jul, men det kan jag nog glömma nu :P Sen har vi en uppgift till där vi ska läsa en hel bok och hitta 3 argument utifrån denna bok, varför en butik ska anställa en Visual Merchandiser :P Får väl gå och lägga mig nu så jag orkar upp tidigt imorrn innan jobbet och pilla lite med uppgiften :)
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0