Hallelujah!

Älskling och jag gjorde en liten spontantripp till IKEA igår med Emma & Robin för deras rea startade igår och jag tackar gudarna för det, för kolla vad jag hittade på fyndavdelningen!
Tadaa! Soffbordet i Expedit-serien som har utgått ur sortimentet! Och ni kan aldrig gissa vad det kostade heller! Ordinarie pris för detta bord är 799kr. Vi gav inte ens en tiondel av det priset, 75 ynka kronor! Lite misstänksam blev man ju på det priset så självklart har vi öppnat lådan och kollat både en och två gånger, och allt ser sprillans nytt ut och inga skavanker eller nånting! Ibland ska man ju ha tur, eller hur? ;)

Kommentarer
Skrivet av: Ida

Jäävlar, haha, vilken tur ni hade! :) så kul ni fixat lägenhet och allt! :) och ditt nästa inlägg om sängborden, kuberna och det tror jag verkligen på! du är väldigt fyndig! ;) Kram

Datum: 2011-12-18 | Tid: 22:49:31

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0