>> Sommar

Här kommer en liten samling sommarbilder tagna vid några olika tillfällen i sommar. Kan behövas lite extra sommarkänsla när det är så pissigt väder ute tycker jag! 


En kväll åkte jag upp till Kjugekull och tittade runt lite. Då tog jag den här bilden på en fårskock som blockerade min stig. Feg som man är vågade jag inte gå längre så jag vände igen :P

När jag och älskling var i Sölvesborg hittade vi "the golden opportunity". En himla massa fjärilar som svärmade i ett och samma blomhav. Perfekt fotoögonblick! :)


Var väldigt nöjd när vi åkte hemåt :)
Kommentarer
Skrivet av: Ida

Haha, fan va du är rolig som vände! :D Jättefina bilder som alltid, mysiga! :) Kram på dej

Datum: 2011-08-10 | Tid: 09:07:09
Skrivet av: Jelene

Ida: Haha ja man kan aldrig lita på får har jag fått för mig! ;P



Tycker du? Aw tack gumman :) Kramar!

Datum: 2011-08-10 | Tid: 12:51:06
URL:http://jelutti.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0