Nya annonser uppe!

Nu har jag passat på att lägga upp några nya annonser på Tradera. Man får ta det lite åt gången :) Den här gången är det en jeansjacka, en vindjacka och dessa klacksandalerna ni ser nedan. Aldrig använda! Jag kan ju för fem öre inte gå i såna klackar haha! Nu har jag införskaffat två kilklackar iaf, ett par i sandalmodell och ett par i stövelmodell. Så därför tänkte jag försöka göra mig av med de jag inte använder :) Kommer nog fler sen, jag har stövletter också i garderoben som jag inte kan gå i :P Klicka här för att komma till annonserna.


Skynda fynda snygga klacksandaler, du som kan gå i dom :)
Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Hej Jelutti!

Charlotta heter jag och har bloggen http://www.dekoranista.se.

Jag ska i höst läsa till visual merchandiser på Medborgarskolan i Stockholm.



Undrar lite vad du tycker om din utbildning? :)Vart är det du pluggar?

Tack för en bra blogg.



Hoppas vi hörs! Välkommen att kika in bloggen, kommentera gärna. Vänlig hälsning Charlotta

Datum: 2011-08-14 | Tid: 21:54:42
Skrivet av: Charlotta

Hej Jelutti!

Charlotta heter jag och har bloggen http://www.dekoranista.se.

Jag ska i höst läsa till visual merchandiser på Medborgarskolan i Stockholm.



Undrar lite vad du tycker om din utbildning? :)

Tack för en bra blogg. Vart är det du pluggar?



Hoppas vi hörs! Välkommen att kika in bloggen, kommentera gärna. Vänlig hälsning Charlotta

Datum: 2011-08-14 | Tid: 21:55:42
URL:http://www.dekoranista.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0