HTC Desire S


Nu kunde jag bara inte hålla fingrarna i styr längre, klickade precis hem en ny mobil :P Jag är så trött på min nuvarande X10 mini pro så det finns inte. Särskilt sedan jag uppgraderade till ett surfabonnemang, och man har märkt vilken sjukt dålig batteritid det är på miniluren. Desire S ska ha mycket bättre batteritid tydligen, efter vad jag har läst så jag hoppas det stämmer :) Det är visserligen inte den nyaste av mobiler, men det är den jag har fastnat för efter nogrannt klämmande och övervägande. Funderade ett tag på att vänta på iphone 5, men let's face it, jag är ingen iphone-människa :P

Nu längtar jag tills min nya mobil landar i brevlådan (eller den kommer antagligen till posten så man får hämta ut den, but you get the point liksom?) Ska bli skönt med en lite större skärm, förhoppningsvis något bättre kamera och en snabbare telefon! Come here my sweet little Desire! :)
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0