I want everything?

På sistone har jag shoppat lite väl mycket kläder, över 3 000 kr bara på JC! Och jag vill inte ens tänka på hur mycket det blir med alla andra butiker inräknade också haha! Pappa säger att jag är en shopaholic, det kanske stämmer? ;P Så nu ska jag försöka begränsa mig till några få grejer som jag verkligen behöver.

  • En riktigt bra bh som inte kostar skjortan, max 200kr!

  • 2 slappa baslinnen, vitt och svart (tips på var man kan köpa såna, de ska vara lösa i passformen och ha brottarrygg? De jag har sedan tidigare, som det har gått hål på var från Gina Tricot)

  • En vit klocka, har spanat in en från Guldfynd, men jag väntar ett tag till, den kanske kommer på erbjudande? ;P

  • Marinblåa chinos från Lindex, de som kostar 199kr. Testade de i Karlshamn, men ångrar att jag inte köpte dom, och de är helt slut i Kristianstad! :(
Okey, jag kanske inte behöver chinos och klocka, men jag vill väldigt gärna ha det :) Haha. Är jag helt hopplös?


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0