Jag är en papp-uggla!

Just nu är vi inne på kursen Kundpsykologi i skolan, och det är verkligen sjukt intressant. Vilken självinsikt man får! Och man får reda på saker om klasskompisarna som man inte hade en aning om! Hur kul som helst! Jag vet inte hur mycket vi har skrattat de senaste dagarna. Läraren är verkligen jätteintressant att lyssna på, och hon spejsar till det så det blir aldrig tråkigt :)

De senaste dagarna har vi pratat mycket om DiSC-modellen, där man tar reda på vad för slags beteende man har. Jag är då, som rubriken lyder; en papp-uggla! Jag är alltså både en papegoja och en uggla ;P Fattar nada? Kan förstå det :P För att uttrycka det kort så kan man säga att jag har två olika beteenden. Ett som jag har hemma, med familjen och de närmsta vännerna (och pojkvännen såklart), och ett som jag har i skolan och på jobbet. Så en riktig snackare här hemma och lite tystare, mer analyserande i skolan :P

Nu är risken stor att man börjar analysera alla omkring en så akta er ;P Jag har redan börjat med hela familjen och älsklingen (han är nog en Örn-uggla så isåfall passar vi ganska bra ihop :P) Inget snack om att detta kommer vara användbart i framtiden ;)
Kommentarer
Skrivet av: Johan

öRN-uGGLA? Förklara! :D

Datum: 2011-04-19 | Tid: 22:18:21

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0