T o r s d a g - 2 s e p t e m b e r

Hej svejs. Vilket fint väder vi har haft idag. Jag satt i solen i en timme medan jag väntade på tåget hem från Malmö och det var riktigt varmt! För övrigt så började den här dagen jättedåligt! Mitt alarm ringde inte! Som tur var så vaknade jag av mig själv halv 7 så med lite stress så hann jag faktiskt med 7-tåget. Men jag blev ungefär 50 minuter försenad. Tur att vi bara hade föreläsning om rapportskrivning, det mesta av den informationen kommer vi att kunna få tag i ändå :) Och så fick vi sluta hela tre timmar tidigare, så det blev en ganska bra dag tillslut :)

Nu har jag också bestämt mig för att jag ska börja tågpendla till skolan, istället för att ta ett litet rum för 3000kr i månaden och ändå behöva lägga pengar på att åka hem varje helg. Jag ska iaf testa i en månad och tycker jag att det är alldeles för jobbigt så får jag väl fortsätta leta efter lägenheter, men idag tyckte jag bara att det var skönt att slippa köra. Och så kunde jag ju läsa, lyssna på musik och plugga under tiden så jag tycker det funkade jättebra :)

Och det bästa av allt var att jag hade ork kvar när jag kom hem så jag äntligen kunde städa mitt rum! Det har jag behövt göra sedan i juli, haha! Så det var skönt att äntligen få det gjort :) Nu ska jag gå och duscha så jag kan chilla lite innan det är dags att sova. Skönt att ha lite mer ledighet än jag haft de andra dagarna :) Och så ska jag nog leta upp en alarmklocka som man kan lita på!
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0