S ö n d a g - 1 9 s e p t e m b e r

Hej svejs! Bloggen har verkligen blivit lidande sedan jag började skolan. Tyckte redan det var ganska illa i somras när jag hade två jobb, men nu är det verkligen illa! Jag är borta mellan 6 och 18 i princip varje dag, dvs. jag har bara tid att göra sånt som måste göras, äta, duscha, skolarbete, sen är det dags att gå och lägga sig igen om man ska orka upp kl 5. Tröttsamt är det, man känner verkligen att man behöver helgerna för att vila upp sig. På fredagarna somnar jag senast 11-12! Johan tycker jag är jättetråkig, men jag är verkligen jättetrött!

Idag är det ju valdag och jag har fortfarande inte röstat. Ska jag vara ärlig så har jag inte blivit det minsta klok på vad jag ska rösta. Jag har gjort tre olika test som alla visade olika svar. Förvirrande :S Sen känner jag att jag inte vill rösta bara för sakens skull, utan man vill ju rösta på något man tror på. Får se om man går bort tillsammans med brorsan och papsen sen och röstar, eller om man skiter i det...

Igår fyllde pappa år. Det firades med blåbärspaj och glass innan han skulle köra till jobbet. Sen drog jag och älsk till Sölvesborg för att besöka Ida & Johan i deras nya lägenhet :) Eller nya, deras första lägenhet är det ju :) Jättefin var den. Riktigt mysig och med stor potential. Den hade man inte sagt nej till :) Nu väntar vi bara på inflyttningsfesten ;)
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0