Mysig kväll med P & M

Igår hade vi en riktigt trevlig kväll med våra goa vänner Pierre & Mimmi. Alltid lika trevligt att träffa dem. Vi var och åt på en kinaresturang i Karlshamn, Canton tror jag den heter. God mat var det, jag åt kyckling med cashewnötter, och till cider som vanligt :) Efter resturangbesöket bar det av mot bowlinghallen. Jag hade mina stövletter på mig, andra gången sen jag köpte dem. Ajaj i mina fötter när vi äntligen kom fram. Sköönt att få på sig bowlingskorna faktiskt! :P

Det slutade med att jag kom trea haha. Men jag anade att det inte skulle gå så bra. Dock slog jag 3-4 strikes, vilket jag är sjuukt nöjd med :) Efter bowlingen var vi nog alla ganska trötta, förrutom Pierre kanske ;P Så vi avslutade kvällen där, men det dröjer nog inte länge förrän vi är på det igen ;)


Älskling och jag :)

Fina paret Pierre & Mimmi :)

Typ den enda någorlunda bra bilden jag fick i bowlinghallen.
Jag hatar att använda blixt men det var ju tvunget här...
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0