Kreativt i färg & form

Kolla vilka snygga små mojänger vi gjorde i skolan idag. Våran uppgift var att sammanfatta en text från vår kursbok Visual Merchandising av Tony Morgan. Texten vi fick i vår grupp handlade om merförsäljning (ser ni kopplingen med Mer-förpackningen? ;) haha) och rea. Inga andra riktlinjer precis, och det är det som är så skoj, men samtidigt ganska svårt, för man måste verkligen tänka till och använda sin kreativa sida.

Tycker vi lyckades ganska bra i våran grupp. Vi hade lite tajt med tid bara så vi gjorde t.ex. inte tuggummiförpackningen så detaljerad som vi hade tänkt från början, men jag är ändå nöjd med våran insats :) Det är alltså text på baksidan också som förklarar texten från boken lite kortfattat, men jag ville mest visa det visuella. Så vad tycker ni? ;)
Kommentarer
Skrivet av: T

Ha ha :) Ja, det var lite besvärligt att välja om man skulle göra en fin att visa upp eller att göra till hela klassen. Blev kanske inte som storyboarden, men va spelar de för roll, hoppas budskapet gick fram och att alla i gruppen var nöjda. Jag tyckte det kunde gått bättre med planeringen, men då tänkte vi ju inte att de skulle vara en till varje.

Datum: 2010-09-28 | Tid: 22:35:16
Skrivet av: Anonym

Hej!



Jag har just nu en tävling på min blogg där du vinner produkter ifrån Mexx.

Gå gärna in och kika och delta i tävlingen.

Det kanske blir du som vinner!



Kram/ Piicha

Datum: 2010-09-29 | Tid: 11:49:16

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0