Bilder från Cypern: del 1

Underbar soluppgång fotad från våran balkong :) Älsk tog bilden när jag fortfarande låg och sov :)

Första dagen kände vi oss tvungna att gå ner till stranden. Dock blev vi inte kvar där så länge för det var på tok för varmt att ligga där så vi gick en runda på stan istället - japp, i badkläder :P

Självklart var vi tvungna att testa en varsin Pina Colada i poolbaren under happy hour. 25kr för en drink var ganska lagom tyckte vi :)

Poolområdet med hotellbyggnaden i bakgrunden. Gott om plats mellan solstolarna så man behövde inte känna att man låg för nära någon :)

Haha, fråga mig inte vad jag tittar på. Första resturangen vi åt på - Prince. Jättemysigt, men maten var inte den bästa tyvärr... Jag åt Pork tavas och älskling åt Lamb Kleftiko - båda cypriotiska rätter som säkert hade varit godare om någon annan lagat dem ;)
Kommentarer
Skrivet av: Johan

Va sägs om Thailand om 3 år? :)

Datum: 2010-09-01 | Tid: 22:08:34
Skrivet av: Jelene

Johan: Haha varför vänta så länge? ;)

Datum: 2010-09-02 | Tid: 18:22:29
URL:http://jelutti.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0