Audio Secrecy

Igår fick jag äntligen Stone Sour's nya skiva, en dag efter den släpptes, illa. Som jag har längtat efter den :) Lite skillnad är det från deras gamla skivor. Corey's texter handar mer och mer om känslor och kärlek, men det gör inget för han skriver ganska bra om det också. Men det blir en helt annan känlsa i låtarna så klart.

Jag läste en recension av deras skiva i Expressen. Han tyckte att de var bäst i sin genre iochmed detta albumet. Själv gillar jag nog mer deras förra album, men det kanske bara handlar om att detta måste växa lite. Så jag ska lyssna på det mer först :)

Men vad jag kan säga är att följande låtar har jag fastnat för:

Digital (did you tell)
Hesitate
Dying
Say You'll Haunt Me
The Bitter End

Mission Statement
Hate is not gone (bonuslåt)
Anna (bonuslåt)

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0