Volbeat är kungar!

Igår var jag, älsk, kusinen och hennes kompis i Malmö och såg Volbeat. Guud vad bra dom var! Bästa konserten på länge! Den hade verkligen allt! Riktigt bra musik som man rycks med i (det var inte mycket jag satt still under konserten vill jag lova), snyggast ljusshow, en bra stämning, och vi hade skitbra platser nära scenen :) Kunde inte blivit mycket bättre :) Dessutom spelade de väldigt mycket nya låtar, vilket var sjukt kul :) Tänkte försöka komma ihåg alla låtar som spelades, så här kommer en lista :)

The Mirror and the Ripper
Guitar Gangsters and Cadillac Blood
Pool of booze...
Heaven nor Hell (helt galet bra!)
16 dollars (looove :))
7 shots
Mabellene i Hofteholder
Mary Ann's Place
Still Counting
I only wanna be with you
Evelyn (med Entombed's sångare på growl ^^)
Fallen (YES!)
Thanks
Who they are (äääälskar!)
Soulweeper
The Garden's Tale
Sad Man's Tongue
Boa
A Warrior's Call

Jaa, det var de jag kommer ihåg just nu.
Bilder kommer att komma upp senare så håll utkik ;)
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0