Tentaplugg

Hej kära vänner! Det blir inte så mycket bloggande som jag hade hoppats nuförtiden. Det är fullt upp med skolan. Denna veckan har varit galen! Skoldag i måndags, då vi gick igenom lite vad som skulle komma på tentan, samt lite ny information som hon inte hade hunnit ta tidigare, som vi tydligen också ska kunna. Gah! Tisdagen bestod av grupparbete och vår grupp jobbade på som bara den för att bli klara i tid. Fick stanna kvar i skolan en timme extra så jag var inte hemma förrän kl 7 och då var det duscha, äta och plugga, på bara två timmar också för jag brukar ju gå o lägga mig kl 9 nuförtiden haha! Men den dagen somnade jag nog inte förrän en bit över 10.

Igår hade vi redovisningen. Vi var grupp 2 och hade förutsett att vi då skulle redovisa som nummer 2, men vår lärare ändrade om ordningen i sista minuten och vi hamnade sist! Men presentationen gick bra iaf. Inte så nervöst som jag trodde det skulle vara. Men i grupp är det alltid lättare än att stå däruppe helt själv :P Vi hade iaf en bra logga tyckte läraren. Näst bäst i klassen tror jag faktiskt :) Haha.

Idag är det bara plugg, plugg, plugg som gäller. Imorrn är det tenta i färg & form. Ska bli intressant, vi ska ha med oss linjal, lim, sax och eventuellt tidningar :P Klippa och klistra månne? ;) Vi kommer ha 3 timmar på oss, så jag tror jag kommer hem några timmar tidigare än vanligt. Skönt!

Nej, nu ska jag lägga nosen i böckerna. Wish me luck! :)
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0