Illustrator är roligare än Photoshop

Såhär kul hade jag på lektionen idag :) Haha. Kände väl lite att jag hade koll på det mesta som gicks igenom så jag började kladda lite i Illustrator och det här är resultatet. Gick ganska snabb att göra, det är i princip bara cirklar och några drag med pennan. Men jag tyckte den blev ganska söt :) En nyfiken liten bjööörn :)

Ska bli kul när vi får lära oss att rita butiksmiljöer och allt sånt som mer hör samman med vårt yrke. Ser verkligen fram emot den här kursen, även om det innebär måånga timmar framför datorn. Vi var nog alla helt slut i skallen efter dagens lektion. Tror jag somnade lite på tåget, och det är ganska ovanligt för mig :P
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0