En kväll i Svängsta...

Gårkvällen spenderades hemma hos Pierre & Mimmi, som bjöd på god middag, fläskfilé och potatisgratäng :) Sen blev det spel, Lika par leka bäst, och jag fattar inte det men återigen vann P&M! Vi måste skärpa oss! Men vi hade faktiskt väldigt många rätt svar ändå. Jag blev helt förbluffad över att Johan gissade rätt på följande fråga:

Vilken person hade du velat att din partner skulle få träffa? (alltså vilken person jag skulle vilja att Johan träffade) Inte en helt lätt fråga, men till slut valde jag att skriva min farmor, eftersom hon dog innan jag träffade Johan. Och när jag skrev det så sa jag "du kommer nog inte ha rätt på denna men iaf" och så gissade han på min farmor! Läskigt värre! Och han tänkte exakt som jag tänkte, att han aldrig hade träffat henne. Sjukt alltså...


Kan inte riktigt bestämma mig för om jag vill vara med på bild eller inte :)

Vad Pierre & Mimmi gör här vet jag faktiskt inte :)

Goda chips - creamy pizza :) | Älskling leker trubadur :)

Kärleksfull gest? ;)
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0