Samsung eller Apple?



Hejsan hoppsan! Här sitter jag i valet och kvalet. Började ju som jag nämnt tidigare att fundera på att köpa en Macbook för ett tag sedan, men så började jag fundera på hur mycket pc jag får för dom pengarna egentligen. Så älskling letade upp den här Samsungen som tydligen ska vara riktigt vass, för mindre än jag får betala för macen :P Det kan ju låta som ett enkelt val, men det ska jag tala om för er att det är det inte :P

Å ena sidan, är jag en van pc-användare. Har alltid haft pc och gillar det, jag känner ju till det liksom :P Samtidigt så hör man alla säga att mac är så himla mycket stabilare och bättre, och det är förvånansvärt många som faktiskt rekomenderar mac framför pc. Så jag har väldigt svårt att bestämma mig nu :P Hjälp!
Kommentarer
Skrivet av: simone

Apple! så slipper du flera fabriker och tillverkare i en dator. Mac är underbart! :D

Datum: 2010-12-01 | Tid: 10:51:11
URL:http://fattybom.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0