Nattens projekt klart :)



Såhär blev resultatet av vad jag påbörjade igår natt när jag kom på att det var för tidigt att gå och lägga sig :) Bestämde mig för att arrangera om min tavelvägg, och såhär blev som sagt resultatet.

Innan kändes det mer som en röra av bilder. Där satt en ram "utan ramar" med en signerad Stone Sour-bild jag fått av min vän Anne i Holland (^^), en bild på min och Johans katt, som tyvärr inte längre finns hos oss, bilden på mig och Johan i Göteborg, och bilden längst ut till höger på Johan, samt en Metallica-kalender från 2006 (som förövrigt har hängt där sedan dess). Nu känns det mer enhetligt, även om det fortfarande är en massa olika ramar. Det enda jag stör mig på nu är att spotsen är felriktade, men de gick inte att rikta in mot väggen av någon anledning. Ska fråga pappsen om det går att göra det på något annat sätt :P
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0