T i s d a g - 2 5 m a j

Hej svejs!
Nu är jag hemkommen igen efter 6 timmars jobb. Tanken var att jag skulle jobba med webbshoppen ganska mycket, men jag fick ändå vara en hel del i butiken då det kom upp en del saker som chefen var tvungen att fixa, och då fick jag ha hand om butiken medans hon var borta :) Det funkar bättre och bättre, i början vågade jag inte riktigt fråga kunderna om de ville ha hjälp, eftersom jag inte var "säker" på butiken, och sortimentet. Men nu börjar det som sagt släppa :)

Har varit riktigt seg idag, trött i ögonen och svårt att tänka klart. Lutar åt att jag går och lägger mig ganska tidigt, och kanske somnar med teven på sovtimer. Riktigt bra uppfinning det där haha :D Har blivit många kvällar jag har somnat med teven på i bakgrunden :)

Tänkte avsluta inlägget med en bild på Slipknot, med anledning av inlägget jag skrev imorse om Paul Gray's tragiska bortgång. Tycker det är så hemskt att han dog när hans fru väntar deras första barn tillsammans. Måste vara sjukt jobbigt för henne just nu, stackare :(


Från Metaltown i somras <3 Paul Gray syns längst till vänster på bas.
Kommentarer
Skrivet av: Erica

Hehe ja se där. Lätt att hamna där ;)

Nej, sommarjobb är ju bättre än inget alls men inte direkt det man satsar på. Men jobbar du inte annars?



Jag hoppas också att bli antagen till hösten. Känner först nu att motivationen finns att studera men vem vet - efter en hel sommar med jobb kanske jag ändrar mig. Vad för utbildning är det du sökt?



Just nu läser jag kriminologi :)

Datum: 2010-05-25 | Tid: 19:45:29
URL:http://chiwicoz.blogg.se/
Skrivet av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Hihi! Så söt du är :D Blir nog mycket flytt och inredning i bloggen under augusti/september :D

Datum: 2010-05-25 | Tid: 20:06:32
URL:http://lindablom.se
Skrivet av: Christina

Fin blogg, söt liten tax! :)

Datum: 2010-05-25 | Tid: 20:09:17
URL:http://christinarooth.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0