O n s d a g - 2 6 m a j

God förmiddag.
Då var man uppstigen och dagen började återigen med tankar kring Paul Gray's död. Min vän från Holland hade hört nyheten och var lika chockad som jag blev när jag först hörde om det. Och han var rädd för att Slipknot skulle sluta spela nu när de saknar en av sina orginalmedlemmar. Hade inte ens tänkt på det så innan, men så kan det ju faktiskt bli. Grymt tråkigt om det blir så :/ Så såg jag på deras presskonferens, och där satt alla medlemmar och grät, utan mask! Tillochmed Craig, som typ aldrig har visat sitt ansikte förr (är ju inte säker på att det var han, men antalet stämmer ju annars), och då började även jag tänka att detta kanske är slutet för Slipknot :(

Nog babblat om Slipknot nu. Dagen är ung, men jag vet faktiskt inte vad jag göra med den :P Det är inte tillräckligt fint väder för att sola, men kanske för att sitta ute och läsa? Jag ska hursomhelst hjälpa mams med maten sen när hon har kommit hem. Vi ska experimentera, och prova att göra en pastasås med bacon i :) Blir den bra så kanske jag slänger upp receptet här sen :)

Nu ska jag ut och känna på vädret :) Ha det fint!
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0