O n s d a g - 1 2 m a j

Och så var det Jelene som försov sig igen. Idag ända till halv 12! Jag måste vara oerhört trött av mig. Men nu är jag uppe iaf :) Dock hade man lätt kunnat sova bort hela den här dagen, vilket pissväder! Jag vill ha sommar nuuu!

Papsen och jag tittade på mobiler innan, och nytt abonnemang, som faktiskt lät riktigt bra! Så pappa kanske byter till det sen, när hans bindningstid har gått ut :) Själv har jag ingen bindningstid, men  jag väntar nog jag också. Men jag är väldigt sugen på en ny mobil faktiskt. Min Aino har inte alls levt upp till mina förväntningar :/ Funderar lite på Sony Ericsson X10, X10 mini, eller Vivaz. Vad tror ni om det? :)

Funderar på att spela lite Sims 3 idag. Blev sugen på det när jag beställde expansionen igår :) Längtar efter en expansion där man kan skaffa husdjur nu, hoppas det blir nästa :)


En renovering jag gjorde för ett tag sedan :)
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0