Konstiga pizzor?

Har precis svullat i mig lite mer än en halv pizza och mår väl sådär :P Usch så mätt jag är! Pizzerian vi brukar köpa av fyller 30år iår, och har därför ett erbjudande som ger 30% rabatt på alla pizzor. Då är man ju bara tvungen att testa de lite dyrare pizzorna som man kanske inte annars skulle testa.

Jag testade Sorrento, som är en pizza med skinka, champinjoner och....choklad! :P Det lät bara för konstigt så jag var ju tvungen att testa hur denna kombinationen smakade. Svaret är: det smakar som en blandning mellan pizza och crepes med choklad :P Smakar lite efterrätt. Inte äckligt, men samtidigt så kommer jag antagligen inte välja den här pizzan igen, då det var en ganska konstig smakkombination :)

Kommentarer
Skrivet av: K I T T Y ♥

Det verkar lite knasigt ...

Datum: 2010-05-02 | Tid: 18:25:50
URL:http://kittyland.blogg.se/
Skrivet av: ellinore jonsson

mums!

Datum: 2010-05-03 | Tid: 10:25:25
URL:http://ellinorejonsson.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0