Härliga dag!

Hej svejs!

Det har varit tyst i bloggen idag. Anledningen är att jag har legat ute och gottat mig i solen :) Lite bränna har man lyckats få också, jajamen! Riktgt skön sommarvärme har det varit idag, sjukt härligt :)

Imorrn bär det av till Helsingborg, moster skulle tydligen också följa med, så vi hämtar upp henne ganska tidigt, runt halv 9 tror jag, för vi skulle satsa på att vara framme när butikerna öppnar vid 10 :) En runda på IKEA och en runda inne på Väla. Jag ska försöka att inte springa in i varenda affär, utan bara de där jag har ett "ärende". Ska t.ex. gå till ONLY och Vero Moda, och såklart H&M, och så tänkte jag smita in en runda på Glitter. Är ganska sugen på ett bokstavshalsband :)

Nu ska jag ta och bestämma mig för vilken väska som får följa med imorrn och packa ner allt jag behöver ha med mig :) Vi avslutar inlägget som vi började det; Hej svejs! :)


Tess, mitt i ett vårskutt :)
Kommentarer
Skrivet av: Erica

Hade inte kunnat säga det bättre själv faktiskt :P

Datum: 2010-05-20 | Tid: 20:30:05
URL:http://chiwicoz.blogg.se/
Skrivet av: Anna

Hoppas du får de trevligt i Helsoingborg!

Datum: 2010-05-20 | Tid: 21:22:43
URL:http://smultronet1.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0