Hard work, work!

Jaha och så var den här dagen nästan slut. Jag jobbade till halv 9. Sen kom jag hem, åt lite mackor, hoppade in i duschen, och satte mig vid datorn, och nu måste jag snart gå och lägga mig för imorrn vankas det jobb igen. Redan klockan 6 ska vi infinna oss för att räkna det sista. Men det verkar iaf som att vi blir färdiga i tid :)

Den här veckan händer det mycket faktiskt. Jobb på Maxi två dagar, sen är jag ledig onsdag-torsdag, sen är det jobb på Liv Interiör fredag-lördag :) Och på torsdag släpps The Sims 3: Drömjobb, som jag har förhandsbokat så på torsdag kommer det antagligen inte uppdateras så mycket här i bloggen ;) Kommer nog spela hela dagen iochmed att jag inte kommer hinna spela varken på fredag eller lördag :P

Nej, nu ropar sängen på mig. Gonatt på er, hörs imorrn efter jobbet :)



Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0