Gamla pärlan



Det blev en nostalgikväll idag, sitter fortfarande och tittar på gamla bilder. Gud vad mycket bilder man har! En massa härliga minnen som kommer tillbaka till en :) Hittade lite bilder på min gamla moppe. Så fin, så fin. Vi var först inne på att köpa en begagnad, var runt lite överallt och kollade på olika mopeder, men till slut så blev det en ny ändå :)

Jag körde inte den sådär jättemycket, men man har ändå en del minnen. Som när jag och min vän Emelie körde till Åhus på våra moppar och köpte glass :) Eller när jag skulle tanka och automaten käkade upp min tjuga utan att jag fick någon bensin, och en vänlig kille gav mig en tjuga så jag kunde få lite bensin till pärlan :) Härliga tider!
Kommentarer
Skrivet av: Anna

De är roligt med gamla minnen.

Datum: 2010-05-09 | Tid: 21:38:12
URL:http://smultronet1.blogg.se/
Skrivet av: ellinore jonsson

har massa minnen med min gamla moppe med :D

Datum: 2010-05-11 | Tid: 09:56:10
URL:http://ellinorejonsson.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0