Fredagsplaner

Ja inte har måndagen hunnit komma till ända innan jag börjar smida planer för fredagen :) Haha. Nej men, mamma och jag har länge tänkt att vi skulle åka till Helsingborg och shoppa på Väla och IKEA, och hälsa på mammas kusin som bor i dom trakterna :) Så till slut bestämde vi oss för att åka nu på fredag.

Har nu suttit och tittat runt lite på IKEA's hemsida, och hittade lite grejer som jag skulle behöva, när man ändå är där :) Den stora ramen  har jag varit på jakt efter de senaste 2-3 gångerna vi har varit på IKEA, men ingen tur. Hoppas de har den nu! Sen behöver jag ju en liten ram till förstoringen vi fick med oss hem från modellfotograferingen förra lördagen.

En tidningshylla hade inte heller suttit fel, precis som en till vägghylla. Har en likadan redan, men skulle nog behöva en till, men vi får se vad man hittar och bestämmer sig för :)

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0