F r e d a g - 2 8 m a j

Hej allihopa!
Idag kom jag upp till en helvild grabb med en fotboll, och en lite lugnare grabb med en fotboll. Det var min kusins fru som var här med sina två pojkar, den ena 3 år gammal och den andra strax över året :) Den äldste är helgalen, en riktig vilding :) Men snart kanske minstingen kommer ikapp han också ^^ En gång när jag skulle passa honom en kort stund så sprang han och hoppade i dammen. Haha, jag hann bara inte med honom, helt plötsligt var han bakom dammen och sen tog han bara ett steg ut och plums! Men nu har han iaf blivit avskräckt :P Som tur var så var det inte djupt där han plumsade i, utan det gick bara till midjan på honom, men han blev ju rädd ändå, stackarn :)

Ikväll kommer min älskling hit :) Åh vad jag ska mysa med honom! Haha. Tror jag ska övertala honom att åka till stan och klämma på lite kameror i helgen. Jag är såå sugen på att köpa en ny kamera! Och jag har hunnit fundera ännu mer sedan igår, så nu har jag börjat tveka igen. Älsklingen tycker att jag borde ha en kamera med HD-video, men frågan är, ska jag tumma på allt det andra som jag gillade med S90:an och skaffa LX3:an istället? Tveksamt...
Kommentarer
Skrivet av: Maria

Ja det var jätte tråkigt att hon inte gick vidare. Ska du se finalen? Jag funderar på att inte kolla på den så jätte mkt. Kanske bara se de andra ländernas bidrag och sen inte mer.



Jag är oxå väldigt sugen på att köpa en kompaktkamera. Men jag kan tyvärr inte något om dem :( Har funderar på canon och nikon men får se. kostar ju ändå en del =(

Datum: 2010-05-28 | Tid: 13:17:39
URL:http://mariamagnell.blogg.se/
Skrivet av: Maria

Klart man vill veta vem som vinner , Nej det är inte lika kul alls. Sen är jag nog inte hemma när de ska kora vinnaren. haha.



Nej jag har bara en vanlig digitalkamera på 4 pixlar. haha fick den nog 2005 eller något så det är nog dags för en ny :D haha nej det är skitsvårt att veta vad som är bra och inte bra :(

Datum: 2010-05-28 | Tid: 13:52:59
URL:http://mariamagnell.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0