Concerts in memory

Här kommer en lista på alla konserter jag har varit på (intresseflagga woho!), men det är mest för min egen skull jag lägger upp det faktiskt. Tycker det är kul att ha alla datum samlade :) Nedstigande ordning från nutid till dåtid :)


Sweden Rock 10/6-10
- Stone sour

Lars Winnerbäck 21/11-09

Sonisphere 18/7-09
- Metallica, Dead by April

Metaltown 26/6-09
- Pain, Trivium, Disturbed, Volbeat, Slipknot

Lars Winnerbäck 10/7-08

Soilwork / Sonic Syndicate 27/10-07

Wednesday 13 21/4-07

Stone Sour 11/2-07

Lars Winnerbäck 29/7-06

Hultsfred 06
- Stone Sour, In Flames, Lordi, Backyard Babies, Soulfly, Deftones, Him

Hultsfred 05
- Slipknot, Wednesday 13, Marilyn Manson

Metallica / Slipknot 30/5-04


Metallica @ Sonisphere 2009 <3

Kommentarer
Skrivet av: Erica

Hehe ja då lutar det ju mycket åt att det är inredning du vill syssla med, vilket också syns här i bloggen ;)



Men det är som jag alltid har sagt; jag kommer inte söka till högskolan förrän jag känner att motivationen finns och att jag vet vad jag vill utbilda mig till. Finns ingen mening med att dra på sig studieskulder och utbilda sig till någonting som inte ligger i ens intresse. Sedan får man ju se om utbildningen man har valt är den rätta ändå. Det kan ju förändras.



Det närmsta i sommar är srf som kommer nu och sedan Hultsfred vecka 27 och Tivolirock helgen därefter. Sedan hoppas jag på en tur till Stockholm också. Men annars har jag inte mycket planerat. Själv, några roliga planer? :)

Datum: 2010-05-27 | Tid: 20:05:42
URL:http://chiwicoz.blogg.se/
Skrivet av: Anna

De är inte min typ av min musik, men de är väldigt kul att på konserter.

Datum: 2010-05-27 | Tid: 20:39:02
URL:http://smultronet1.blogg.se/
Skrivet av: Anna

Jag har inte planerat att på på någon konsert i sommar, men ska i varje fall på festival här i luleåm så de blir kul=)

Datum: 2010-05-27 | Tid: 20:56:12
URL:http://smultronet1.blogg.se/
Skrivet av: Anna

Jag har inte planerat att på på någon konsert i sommar, men ska i varje fall på festival här i luleåm så de blir kul=)

Datum: 2010-05-27 | Tid: 20:56:12
URL:http://smultronet1.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0