Allmänt kvällsbabbel :P

Nu är jag hemma igen efter mötet. Gud vad tiden gick snabbt! Kändes inte alls som att vi satt där i 2 timmar och pladdrade :D Haha. Nu står det iaf klart att jag kommer att jobba några timmar i butiken i sommar utöver mitt andra sommarjobb, vilket är jätteskoj :) Visst kommer jag att jobba mest och inte vara så mycket ledig, men det är ju det här som jag alltid har drömt om att jobba med, så det gör inte så mycket :)

Känner att jag är riktigt taggad på allt just nu. Jobb, utbildning, lägenhet, resa, jag vill göra allt nu :) Och jag hoppas, hoppas, hoppas att allt går enligt planerna. För gör det det så kommer säkert allt annat också att falla på plats. Åååh :)

Nu ska jag nog ta och spela lite Splinter Cell :) Kanske med älsklingen, om han vill :) Tjolahopp!
Kommentarer
Skrivet av: Erica

Ja förhoppningsvis så är de det också :)



Visst, hade man verkligen velat bli inredningsarkitekt så hade det varit till att ge allt. Och det är ju som du säger att dekoratör är ju inte inredningsarkitekt men det är snarlikt :)

Så länge man själv känner att man ha gjort rätt val spelar det ingen roll vad man väljer att utbilda sig till kan jag tycka.

Datum: 2010-05-27 | Tid: 12:58:57
URL:http://chiwicoz.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0