Vilken bra dag!

Hej igen. Klockan har hunnit bli ganska mycket, tänkte snart gå ner i sängen och titta på tv tills jag somnar, men först vill jag bara skriva några rader om dagen.

Kom till Hemtex runt 12, mycket folk i butiken! H&M's öppning lockade även kunder till Hemtex (som ju ligger precis bredvid). Ganska snart så kom Pierre & Mimmi in och hälsade på. Kul! Tycker verkligen det är jätteskoj när folk man känner kommer in och säger hej :) Sen fick jag veta att jag skulle få lära mig kassan idag :) Lycklig! Haha. Ville ju jättegärna lära mig det, och när dagen var slut så hade jag faktiskt fått kläm på det viktigaste. Sen är det ju klart mycket mer att kunna, men jag tror jag klarade mig ganska bra idag :)

Var även inne en kort runda på H&M. Det var köer från kl. 9-13 eller nåt! Haha helt sjukt. Men det var iaf inga köer när jag var där, inte in iaf :) Hittade dock inte precis nåt, det var en ganska liten butik, men kul att det finns en H&M i Karlshamn också nu :) Nu väntar vi bara på en Gina-butik i Kristianstad med! :)

Ja, det var väl vad jag hade att berätta idag :) Nu ska jag borsta tänderna och nattakissa vovvarna, och sen sjunka ner i min stooora säng :)
Kommentarer
Skrivet av: Maria

AH det som är så gott!

Förresten så ska jag ha min praktik på MQ i kr.stad, såg att du hade frågat :D

Datum: 2010-03-25 | Tid: 22:27:44
URL:http://mariamagnell.blogg.se/
Skrivet av: Ida! idolph

:D fan vad bra det låter! gött för dej att du har hm bredvid dej med, du som är en hm lover! :D vi ses o hörs! kramen* :D haha!

Datum: 2010-03-26 | Tid: 17:34:23

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0