T o r s d a g

Tjillevippen!

Den här torsdagen började med städning, och hör och häpna, det var faktiskt älsk som föreslog det! Så han dammsög medans jag plockade undan och röjde i köket. Efter det tog vi en välförtjänt dusch och bestämde oss för att köra någonstans. De här två veckorna vi har varit själva nu har vi nämligen knappt gjort någonting. Iallafall har det varit ett himla inrutat liv. Älsk vid sin dator, jag vid min, middag, tillbaka till datorerna, eller jag vid tv:n och han vid datorn tills klockan 22-23 på kvällen varpå vi har gått ner i sängen och tittat på Arkiv X. Helt sjukt inrutat, eller hur? :O

Så det blev en runda till Eko. Vi gick faktiskt och strosade i en hel timme där inne! Fanns mycket att titta på! :) Inte så mycket att  köpa dock, jag fick med mig bomullspads och ett nytt tandborstfodral :P Har haft ett gammalt chockrosa innan, som jag har haft så länge jag kan minnas haha. Så jag tyckte det var dags för ett nytt & fräscht :)

Idag står förresten älskling för maten, och för en gångs skull tänker han testa nåt nytt! :P Han brukar inte laga så mycket mat annars, och när han väl gör det så blir det oftast pasta och korv eller köttbullar ;D Men idag så jävlar! Det blir fylld kycklingfilé inlindad i bacon med pommes till :) Mumma! Hoppas vi iaf :)

Han är kanske ingen hejare i köket, men han kan verkligen hantera el! :)
Kommentarer
Skrivet av: The Twilight Series

Hejhej!

Vi är fyra tjejer som driver en blogg om Twilight!

Kika gärna in och lägg gärna till oss på Bloglovin! Men det är absolut inget tvång :)



Ha en fortsatt bra dag!

Kram

TTS

Datum: 2010-03-18 | Tid: 17:57:50
URL:http://thetwilightseries.blogg.se/
Skrivet av: Camilla - Design & Foto

svar: Tackar tackar :) Chihuahua/Jack Russel, hans mamma är 75% chihuahua, 25% jackrussel o pappan renrasig chihuhua =)

Datum: 2010-03-18 | Tid: 20:20:22
URL:http://camillafamme.se
Skrivet av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Finns folk som blir sura över allt jag skriver så : ) hehe.

Datum: 2010-03-18 | Tid: 20:30:36
URL:http://lindablom.se
Skrivet av: Camilla - Design & Foto

svar: Mjo det lilla han har syns =)

Datum: 2010-03-18 | Tid: 21:08:35
URL:http://camillafamme.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0