Soffläge nu!

Hej vänner! Nu har jag landat i soffan igen :) Fick sluta en halvtimme tidigare idag så jag passade på att tanka på vägen hem när det inte blev lika sent :) Idag har jag fått lite mer blandade uppgifter, bl.a. stryka påslakan och trä dem på täcken och sen hänga upp dem :) Och sista timmen satt jag inne på kontoret och klippte och klistrade och fick vara allmänt kreativ :) Haha. Skönt att kunna slappna av lite i fötterna sista stunden så :)

Fick även med mig en liten kompis hem :) De här kycklingarna har varit väldigt populära, så jag kände att jag fick passa på innan de tar slut :) Oerhört söt, och dessutom så kan den ju funka lite året runt eftersom den inte är såå värst påskig :) Finns i tre storlekar, min är mellanstorleken. Visst är den fin? :)
Kommentarer
Skrivet av: Ida

hej min sköna böna! Den är jättefin, hönan, jag vill också ha en sådan! Jag vill hälsa på dej någon dag, men jag har ju ingen bil, men när jag har så kommer jag :D

Datum: 2010-03-24 | Tid: 09:40:17

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0