S ö n d a g

Och så var det söndag igen. Den började sent som vanligt, jag fattar inte hur jag kan somna om sådär hela tiden? Fast till mitt försvar får jag väl säga att jag var uppe gaanska länge. Fick köra och hämta brorsan på fest vid halv 2, sen kollade vi på Snabbare än döden, en westernfilm som gick på fyran, med Russell Crowe & Leonardo DiCaprio. Ganska bra var den faktiskt :)

Har spenderat de senaste 1½ timmarna med att städa huset. Älskling har dammsugit och torkat golven, så duktig så :) Och själv har jag städat toan. Haha låter som att jag inte har gjort så mycket medan älskling har gjort allt, men jag har faktiskt plockat undan och vattnat växterna också :)

Fick även slänga in Tess i duschen igår. Hon fick följa med ut och gå med oss, och blev helt smutsig under magen, och det gick inte väck! Så hon fick sig en liten snabbdusch :) Klippte klorna på både henne och Ammie också, fast Ammie gnällde som fan och drog undan tassarna hela tiden, jobbiga hund :P Anyway, nu när man har gjort alla nödvändiga sysslor är det väl bara att luta sig tillbaka och njuta av dagen :)


Hela och rena vovvar :)
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0