O n s d a g

Hemma! Och jag har även hunnit duscha och få lite mat i magen :) Sitter nu och tittar på Halv åtta hos mig. På Hemtex har vi haft ganska lite att göra idag, trots att vi fick nya varor. Det slutade med att jag fick städa! Svabba golven och allt :P Tror inte kunderna vågade gå in när jag städade, hade inga kunder alls den sista halvtimmen :O

Emma & Jonna kom in i butiken när jag stod och hade tråkigt, så det var välkommet :) Pratade ett bra tag faktiskt :) Det är kul när det kommer in folk man känner :) Jag är inte säker, men jag tror nästan att det var min gamla idrottslärare som var inne i butiken imorse, men om det var det så kände hon inte igen mig :) På lunchen gick jag till Bokia och köpte mig en kalender och så gick jag och hälsade på svärmor & co på torget också :) Värst vad social jag har varit idag! Haha.

Tänkte att jag snart ska koka lite ägg som jag kan ha på mackan imorrn, är lite trött på kokt medvurst och ost nu :) Men först ska vovvarna få sig ett skrovmål kyckling och jordnötssås! :)
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0