M å n d a g

Hej svejs! Då var födelsedagsfirandet över för den här gången. Dock ska jag få en present av min kära bror också, men den får jag vänta lite på :P

Snart åker mamma & pappa utomlands också. De ska till Thailand igen de fuskisarna. Jag vill också iväg! Älsklings familj  har ju också varit iväg i Thailand i två veckor, de kommer hem nu på onsdag. Mina päron åker imorrn. HAHA. Sen ska de vara iväg i hela TRE veckor! Jag är så himla avis!

Har precis lagt en beställning hos Ellos. De börjar banne mig få in massa fina saker :) Beställde armbandet jag skrev om tidigare, det fick bli det bruna trots att de flesta tyckte vitt :) Tror att det vita lätt blir smutsigt faktiskt. Sen slank det med lite annat smått och gott, bl.a. ett nytt nitbälte. Mitt gamla gick sönder för ett bra tag sen, och så har jag inte hittat nåt snyggt, så vi får hoppas att detta passar, för snyggt var det iaf :)
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0