Lördagsmys!

Hej hopp! Idag sov jag lääänge. Vaknade kl. 11 och fick lite panik att jag hade sovit så pass länge ändå haha. Men men, det var bara att masa sig upp och äta frukost. Vi har varit utan smör här hemma i 2-3 dagar eftersom ingen har orkat köra till affären, så efter frukosten fick det banne mig bli en runda till Maxi :) Köpte en massa gottit till ikväll också, vad jag har förstått så är det väl final i Melodifestivalen ikväll så vi kommer nog titta på det och käka chips & dipp och en massa annat gott :P Får nog bli en motionsrunda imorrn haha! :D

Hursomhelst! Älskling har funnit sig tillrätta vid sin dator igen. Han och brorsan har fullkomligt levt vid sina datorer sen mamma&pappa åkte. Haha. Så jag får roa mig så gott jag kan vid min lilla laptop :P Har blivit en hel del Sims-spelande kan jag säga! Hade velat spela mer Heavy Rain än jag har gjort, men playstationet är nere på mitt rum och det är så kallt där nere så jag sitter hellre här så jag kan få lite sol i ansiktet :)

I denna fåtöljen brukar jag sitta om dagarna, med datorn i knät, eller på soffbordet framför :)
Kommentarer
Skrivet av: CLIP

Nej, vilken söt bild:)

Datum: 2010-03-13 | Tid: 13:44:20
URL:http://clip.blogg.se/
Skrivet av: natalie

Nej men gud vilken fin vovve!

Datum: 2010-03-13 | Tid: 21:08:05
URL:http://nnaatts.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0